2012. január 28.
Csak egy újabb unalmas BKV post

BUDAPEST

A múlt heti BKV csengetésen felbuzdulva ismét útnak eredtem, mondván, hogy a jó időt télen is meg kell becsülni. Többen kérdeztétek, hogy mi most ez a nagy BKV csengetőfrász. Ezúton nyugtatok meg mindenkit, hogy nem váltottam profilt, csak a mostani fényviszonyok a BKV flottához pont kapóra jönnek. Van a dologban azért egy kis kapuzárási pánik is, de elhanyagolható mértékben, viszont ha megjelennek új szolgáltatók a busz ágazatban, nem akarom már fotóhelyek keresésével tölteni az időt.

Megint az Örsre vezetett az első utam, ott legalább kajálni lehet, amíg nem jön fel a nap. GNX-342, Hajdú Volános vas, kezdésnek tökéletes.

Miután végigkattogtattam a parkolóbuszok.hu-t, elmentem Újpalotára, hogy fotózzak 173-asokat, 96-os vonalcsoportot, meg ami még arra jár, csak nem tudok róla. A 96-osok valamelyikére is ad néhány kocsit a Nógrád Volán, ami újabb Localo fotókat jelent. Egyszer csak elfogynak. Jött egy garázsmenetes is, ajándékba. :-)

...meg minden más, másfél óra alatt 47 renCCám és 3 cigi. A hely tökéletes, nyáron ajtósból is jó lesz.

Egy FőKeFe, mert amúgy unalom5000.

A Bosnyák tér is olyan, hogy adja magát a hely, ilyen kanyarodós képeket meg már régóta akarok lőni. Csak úgy két évente jut eszembe, persze nem akkor, mikor a környéken járok. A villantást ezúton is köszi. :-)

Egyébként kezdhetnének valamit ezzel a térrel, mostmár, hogy vannak kanyarodós képeim. :-) A középen összevissza parkoló autókkal és a keresztben, mindenhol átsétáló gyalogosokkal, uborkát és csempészett cigit áruló "tudjuk kikkel" együtt elég lehangoló látványt nyújt. A forgalom szervezettsége is egy nulla, utálom, ha kocsival kell ide jönnöm. Ez meg csak úgy 412-es, állatul néznek ki sötétített ablakkal.

Itt is elég sok időt töltöttem, mert a treffen folyamatosan cserélődtek a kocsik, meg a 7-es is mindig kanyarodott. Legyen egy 260-as is, a 01-54 03-05 személyében.

Kicsit utazgattam ide-oda mindenféle ronccsal, aztán visszamentem az Örs Vezér terére, kipipálni a zuglói oldalon a treffet. Négy srác éppen akkor fejezte be a trolik fotózását két centiről. Ha jobban visszaemlékszem, az Örsön mindig is nagy volt az egy buszra jutó fotósok száma. Van, ami sosem változik. Amúgy dögunalom a köbön. Jé, működő kijelzős 412-es.

Érkezik a Csömör-Busz, majdnem meglepődtem, hogy nem kék-sárga 260-as. De csak majdnem. Milyen jól mennének az IKEA háttérhez. Mindegy, egy OttóKár kipipálva, bár nem lett éppen 10 pontos, nyüwes árnyékok.

Itt kb. vége is volt a napsütésnek, vissza is mentem a Keletihez, lövöldözni a múlt heti helyet. Az 5-ösön éppen elhúzott a HFY-744, úgyhogy megvártam, még jön visszafelé.

Mentem a vonathoz, a Keleti csarnokban még megörökítettem az egyik Traxx-ot. Két cseh kocsi volt rádobva, úgy tűnt, mint egy nemzetközi vonatmaradék, de egy miskolci IC volt a maga teljes egészében, MÁV-TRAXXCIÓ. Két kocsira persze nem jó a V43-as, hatékonyság5000. Hazafelé a szokásos, ÖBB Taurus + GySEV Halbik.

 

(c)bobalt 2006-2014
www.volanosoldalak.hu